Rose merkte opeens ruiters op, en ze keek dan in het rond. De demonwolf was voor haar gaan staan, en hij gromde dan ook luid. Onder zijn poten kwam zwarte rook tevoorschijn, en hij maakte zich klaar om aan te vallen als het nodig was. Daarna zag ze opeens een meisje, en ze keek toe hoe ze in een gesprek waren. "Een prins?" Mompelde Rose heel zachtjes, en ze wist even niet wat er hier aan de hand was. Daarna keek ze van Zuko naar de ruiters. Opeens schrok ze zich rot bij het horen van de uithuwelijking tussen hem en haar, waarna ze dan even een stap naar achtern deed. Ze keek naar Zuko waardoor ze zijn reactie opmerkte, en ze slikte dan ook heel even kort. Haar merrie was bij haar komen staan, en ze keek deze dan ook kalm aan. "Hoe kon ik dat nu weten? Mijn ouders hebben me er nooit van verteld omdat.....omdat ze nooit naar me omkeken." Zei ze dan tegen hem, en ze sprong dan op haar paard. Daarna sprong de merrie samen met de wolf over het vuur heen, en ze liepen dan gewoon weg van hier. Dit werd Rose een beetje te veel, en er liepen dan ook wat tranen langs haar wangen de grond op.