Pictures of the Samurai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Here comes Zuko..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rose

Rose


Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 20-09-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: Geen nodig
Partner: Why do I need one? I'm trapped in a marriage but i don't want that

Here comes Zuko.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Here comes Zuko..   Here comes Zuko.. - Pagina 2 Emptyvr sep 25, 2009 8:58 pm

Rose merkte opeens ruiters op, en ze keek dan in het rond. De demonwolf was voor haar gaan staan, en hij gromde dan ook luid. Onder zijn poten kwam zwarte rook tevoorschijn, en hij maakte zich klaar om aan te vallen als het nodig was. Daarna zag ze opeens een meisje, en ze keek toe hoe ze in een gesprek waren. "Een prins?" Mompelde Rose heel zachtjes, en ze wist even niet wat er hier aan de hand was. Daarna keek ze van Zuko naar de ruiters. Opeens schrok ze zich rot bij het horen van de uithuwelijking tussen hem en haar, waarna ze dan even een stap naar achtern deed. Ze keek naar Zuko waardoor ze zijn reactie opmerkte, en ze slikte dan ook heel even kort. Haar merrie was bij haar komen staan, en ze keek deze dan ook kalm aan. "Hoe kon ik dat nu weten? Mijn ouders hebben me er nooit van verteld omdat.....omdat ze nooit naar me omkeken." Zei ze dan tegen hem, en ze sprong dan op haar paard. Daarna sprong de merrie samen met de wolf over het vuur heen, en ze liepen dan gewoon weg van hier. Dit werd Rose een beetje te veel, en er liepen dan ook wat tranen langs haar wangen de grond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zuko

Zuko


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 23-09-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Groep: I don't need someting like that
Partner: I don't need love

Here comes Zuko.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Here comes Zuko..   Here comes Zuko.. - Pagina 2 Emptyvr sep 25, 2009 9:04 pm

''maar prins Zuko.. We hebben u nodig. U bent de vuur prins, diegene die straks de vuur heer zal opvolgen dat weet u toch wel?'' vroeg het meisje. ''kan wel zo zijn, maar niemand denkt er over na over wat ik wil'' gromde hij. Hij hoorde ineens de woorden van Rose en zag haar weg rijden. Hij zuchtte en had eigenlijk bestwel medelijden met haar. Hij had misschien te hard tegen haar uit gevallen en hij keek even kort naar de ruiters. Daarna spoorde hij Iron aan en die gallopeerde richting het vuur. Zuko liet het vuur verdwijnen en gallopeerde achter Rose aan. Als hij haar nog kon vinden teminste. De ruiters sprongen op hun paarden, maar of ze Zuko nog konden vinden was de vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Here comes Zuko..
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pictures of the Samurai :: Buiten Gebied :: Velden-
Ga naar: