Pictures of the Samurai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Verwond en zwak...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Black Star

Black Star


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep:
Partner: Protecting Celine is the same thing as protecting my life

Verwond en zwak... Empty
BerichtOnderwerp: Verwond en zwak...   Verwond en zwak... Emptywo sep 30, 2009 3:08 pm

Er liep een gestalte door de straten van de woonwijk. Het strompelde wat vooruit. Af en toe zag je een druppel vallen, bloed. Het was nacht en BS liep gewond door de straten. Het was misschien niet zo slim om de mannen van Genghis aan te vallen. Hij keek naar de grond. Hij voelde iets van woede. Hij balde zijn vuisten en sloeg tegen een paal die met een luide krak omviel. Hij kreunde wat binnensmonds van de pijn. Hij strompelde verder en keek rond. Misschien een herberg die open was. BS keek nogmaals naar links en weer naar rechts. Niet veel later kwam hij bij een kleine herberg aan. Hij liep naar binnen en niet veel later verloor hij zijn bewustzijn. Hij viel op de grond en mensen kwamen meteen naar hem toe om hem te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Verwond en zwak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verwond en zwak...   Verwond en zwak... Emptywo sep 30, 2009 3:13 pm

Shana zat net in de herberg en gaapte verveeld. Ze schrok toen een vele oudere man haar aanraakte. "Blijf van me af!" gromde ze kwaad. Ze had gehoord wat er met haar moeder was gebeurd en dat wilde ze zelf niet! Ze sloeg hem hard en hoorde net iets buten. Toen ze omkeek zag ze haar vader. "Pap?" vroeg ze geschrokken. Ze liep erheen en knielde bij hem neer. Ze kneep haar ogen dicht en duwde haar hand op zijn lichaam. Ze voelde de Vlam en hoopte dat hij zou bijkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black Star

Black Star


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep:
Partner: Protecting Celine is the same thing as protecting my life

Verwond en zwak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verwond en zwak...   Verwond en zwak... Emptywo sep 30, 2009 3:27 pm

Het werd zwart voor black star' zijn ogen. Hij hoorde vaag iemand iets roepen en verloor. Toen voelde hij iets van warmte. Hij opende zijn ogen lichtjes en er kwam wat bloed uit zijn mond. Hij zag dat het Shana was. Wist ze dan niet dat hij niet echt haar vader was. BS was een vechter en zette zijn handen tegen de grond. Hij duwde zich langzaam omhoog. Hij ging recht zitten en alles zag er nog een beetje wazig uit. Hij zag dat Shana bij hem was. Hij zei niets hij was daar net te zwak voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Verwond en zwak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verwond en zwak...   Verwond en zwak... Emptywo sep 30, 2009 3:28 pm

Shana keek haar vader aan. "Wat is er gebeurd?" vroeg ze bezorgd. Ze wist nie wi haar vader was, hij was de eerste die ze had gezien samen met haar moeder. Ze keek even rond en stak haar hand uit zodat ze hem zou kunnen recht helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black Star

Black Star


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep:
Partner: Protecting Celine is the same thing as protecting my life

Verwond en zwak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verwond en zwak...   Verwond en zwak... Emptywo sep 30, 2009 7:56 pm

Black Star hielp zichzelf mee overeind en keek haar aan. "Ik was gewoon een training aan het doen...." loog hij en keek naar de rest. Hij wenkte de barman. "Een glaasje water..." zei hij en de barman schonk dit gelijk in. Hij wilde Shana geen zorgen baren en bleef dus nog maar liegen om Genghis. Hij moest het ooit vertellen maar nu nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Verwond en zwak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verwond en zwak...   Verwond en zwak... Emptywo sep 30, 2009 7:59 pm

Shana keek hem aan. "Een training?" vroeg ze lachend. "Kom op nou! Ik ben niet dom hoor" zei ze droogjes. Ze keek even rond en zag weer diezelfde man en gaf hem een dreigende blik zodat hji wegkeek. Ze grijnsde en keek weer naar Black Star. "Nou? Komt de waarheid nog?" vroeg ze ongeduldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black Star

Black Star


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep:
Partner: Protecting Celine is the same thing as protecting my life

Verwond en zwak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verwond en zwak...   Verwond en zwak... Emptywo sep 30, 2009 8:04 pm

BS keek haar aan. Hij wist niet of Celine het erg vond of hij het zou zeggen. "Nou Shana....Ik.....Ik ben niet je echte vader" zei hij. Hij dronk het glas daarna in een teug leeg. "Ik heb geen zin om het verder uit te leggen..je moeder zou het beter kunnen vertellen. Als ze dan zegt dat je bij mij moet zijn zal ik het vertellen..." zei hij. Hij wilde het niet graag vertellen maar als Celine het niet wilde dan deed hij het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Verwond en zwak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verwond en zwak...   Verwond en zwak... Emptywo sep 30, 2009 8:07 pm

Shana schrok wel en zweeg even. "Maar wie is dat dan wel?" vroeg ze zachtjes. Ze keek even rond en zuchtte. Zou het? Ze schudde de gedachte weg en keek kort naar de man die wegkeek en dan weer naar Black Star.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black Star

Black Star


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep:
Partner: Protecting Celine is the same thing as protecting my life

Verwond en zwak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verwond en zwak...   Verwond en zwak... Emptywo sep 30, 2009 8:37 pm

Hij hoorde haar vraag en kon het niet laten om te antwoorden. "Genghis....Hij heeft je moeder gedwongen te trouwen met hem en.....heeft haar gedwongen jouw te krijgen..." zei hij en keek haar aan. Hij zag dat de man naar Celine kijken. Zijn ogen werden nijdig. Hij wilde opstaan maar kreeg een steek in zijn zij. "Valt hij jou lastig..." vroeg hij hoorbaar aan Shana maar niet voor de man die er stond. Hij wilde hem anders wel wat aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Verwond en zwak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verwond en zwak...   Verwond en zwak... Emptywo sep 30, 2009 8:39 pm

Shana keek haar vader aan. "Wie is die sukkel? Hij heeft een stomme naam in ieder geval" zei ze droog. Ze grijnsde even en keek dan naar de man en weer naar hem. "nee hoor" zei ze snel. Ze wilde niet dat hij zich verw<ondde ofzo. Ze stond op en keek even rond. Ze zag een man helemaal in het zwart komen en zweeg. Wie is hij? dacht ze. Toen hij dichtbij was greep hij Shana meteen vast. "Hee! Blijf me je poten van me af!" riep ze kwaad. Ze gaf een trap maar een tweede samurai nam haar over en trok haar mee. Ze wilde nog wat gillen maar hij hadf haar al in een auto geduwt. De andere stapte in en ze scheurden weg...
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Verwond en zwak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verwond en zwak...   Verwond en zwak... Emptywo sep 30, 2009 8:45 pm

BS keek haar aan. "Dat is een man met een hoog status...." zei hij. "Mooi zo..." zei hij. Maar daden leken anders te gaan. Hij stond op toen de twee hem namen maar zakte meteen door zijn benen.

Kid zat met zijn benen op de tafel en keek naar de geweren die hij had. Nog steeds had hij niet door hoe het werkte. Ineens hoorde hij geschreeuw. Een stem die hem iets te bekend voorkwam. "Shana...." zei hij en stond resoluut op. Hij keek naar BS.

BS keek naar de reactie van Kid. "Ken jij haar..?" zei hij. "Ja" zei Kid. "Mooi kun je me helpen, ik ben namelijk haar vader en ik kan niet goed iets voor haar doen nu..." zei BS. "Dus jij bent Black Star..." zei hij en keek naar hem. BS knikte. "Wil jij Shana redden." vroeg hij. Kid knikte. "Op mij kunt U rekenen." Kid rende naar de deur en sprong de daken. Hij rende er over en zag de auto nog net een hoek omslaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Gesponsorde inhoud





Verwond en zwak... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verwond en zwak...   Verwond en zwak... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verwond en zwak...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pictures of the Samurai :: Samurai Gebied :: Woonwijk-
Ga naar: