Pictures of the Samurai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rustig door het woud

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyza sep 19, 2009 5:04 pm

Hoefstappen klonken op het pad. Een samurai op een wit paard reed door het woud. Céline keek rustig rond en floot zachtjes. Een torenvalk kwam meteen aangevlogen en landde op haar schouder. Ze gaf hem een aai en klakte met haar tong. Tork vloog omhoog en cirkelde boven het woud. De merrie stapte rustig door tot ze iets hoorde, net als de torenvalk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Black Star

Black Star


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep:
Partner: Protecting Celine is the same thing as protecting my life

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyza sep 19, 2009 5:17 pm

Black Star had honger. Hij sloop naar het paard waar een of ander meisje op zat. Hij zei zacht tegen zichzelf. "Iemand verassend aanvallen in vier stappen....1: breng je adem tot nul...." ineens knorde zijn maag enorm. Hij keek even droog. Dat moest hem weer overkomen. Hij sprong de bosjes uit en deed met een hand de zeis in de lucht. "Black star komt je beroven!" zei hij en rende op het paard af. Opzich was dit iets wat je niet zou verwachten van een slechterik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyza sep 19, 2009 5:19 pm

Céline keek geschrokken om. Haar merrie schrok en hinnikte hard. Ze begon te steigeren. Céline schrok en viel van haar af. "Witnait!" riep ze kwaad. De merrie wilde blijven maar ze keek naar zijn zeis en rende super hard weg. De torenvalk zweefde hoog in de lcuht en was klaar om aan te vallen als het moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Black Star

Black Star


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep:
Partner: Protecting Celine is the same thing as protecting my life

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyza sep 19, 2009 5:26 pm

Black star rende op het meisje af dat inmiddels gevallen was. Hij bleef rennen maar lette niet op. Hij bleef met zijn voet achter een wortel die omhoogstak haken en viel met zijn gezicht op de grond. Hij wreef pijnlijk over zijn hoofd toen hij wat overeind kwam. Hij pakte zijn zeis weer op en keek naar Celine. Hij grijnsde en stond op. Hij stapte overdreven over de stronk heen en rende opnieuw. Opnieuw viel hij over een wortel. Hij krabbelde wat overeind. "Stom bos..." mompelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyza sep 19, 2009 5:29 pm

Céline schrok wel en stond meteen op. Ze trok haar zwaard en keek hem strak aan. Haar torenvalk dook omlaag en pikte even op zijn hoofd en ging dan op haar schouder zitten. Haar merrie stond erg ver stil en keek naar de twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Black Star

Black Star


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep:
Partner: Protecting Celine is the same thing as protecting my life

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyza sep 19, 2009 5:34 pm

Black star keek op toen hij een tikje op zijn hoofd voelde. Hij wapperde met zijn handen om de valk weg te jagen en merkte toen dat die ging zitten bij het meisje. Hij zag hoe ze stond en grinnikte even. Het paard van haar was ook stil gaan staan. "Ik kan ook een pose aannemen..." zei hij en grinnikte even. Hij nam een pose aan maar raakte halverwege uit balans en viel op de grond. Hij krabbelde overeind en keek haar droog aan. "Het zit me weer eens niet mee..." zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyza sep 19, 2009 5:36 pm

Céline keek hem rustig aan en bleef staan. Ze zei niets en deed niets. Toen hij viel kon ze haar hand wel tegen haar hoofd slaan. Ze liep naar hem toe en zette haar voet op zijn rug. "Sukkel" zei ze droog tegen hjem. De torenvalk vloog weer weg en vloog wat rondjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Black Star

Black Star


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep:
Partner: Protecting Celine is the same thing as protecting my life

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyza sep 19, 2009 5:41 pm

Black star merkte de voet van haar op zijn rug. Hij keek even droogjes en hoorde haar woorden. "Sukkel?" zei hij. In een snelle beweging lag zei op de grond en hij stond boven haar. Hij hield zijn zeis tegen haar nek. "Ik heb ook mijn goede acties.." zei hij. Hij keek haar even aan. "Heb je nog wat te eten voor me of niet?" zei hij en keek haar even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyza sep 19, 2009 5:43 pm

Céline schrok en keek hem strak aan. "Niet voor jou, sorry sukkel" zei ze expres. Ze floot en Tork kwam meteen aangevlogen. Hij pikte hem hard op zijn hoofd en Céline gaf een harde trap.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyza sep 19, 2009 8:03 pm

Genghis reed op zijn net gekamde Mustang, hij keek in de verte naar een jong meisje en gebaarde zijn paard rustiger tempo aan te houden.
Het meisje was nog jong, misschien nog maar drie jaar huwbaar, ze had lang haar en had iets mystiek. Zijn paard daar en tegen was een fiere hengst bekleed met maliën en een dikke laag stof die pijlen kon afremmen en een minder grote wond veroorzaakte.
Hij reed tot drie meter achter het meisje en keek het jong ding aan.
Zijn ogen waren zwart, precies verteerd door alle duisternis in zijn leven.
Zijn handen waren vuil en zweterig net als zijn paard. Het uniform dat hij droeg was niet veel beter ondanks het vuil was het nog eens erg stoffig en warm om te dragen. Maar het bood wel bescherming. Hij was een afschuwelijk aanzicht, een moordenaar in eigen persoon, wie geen bekommernis kan zenden aan kind en volwassene. Een man die dorpen liet platbranden en zijn oefeningen deed op voorbij lopende mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyza sep 19, 2009 8:06 pm

Céline stond op en keek naar Black Star. "Je bent en blijft een sukkel" zei ze rustig. Ze floot en haar merrie kwam meteen aandraven. Ze gaf een aai en keek rustig naar de jongen. De torenvalk bleef wat boven hun hoofd cirkelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyza sep 19, 2009 8:10 pm

,, N.. aa.. grr.. m" gromde zijn tanden die schuurde over zijn lip en nog steeds met duistere ogen het meisje aankeken. Daarna tikte hij met de uiterste punt van zijn recurve boog op de schouder van het meisje en zijn valk maakte lawaai. Genghis zat veel hoger als het meisje en keek als een reus op haar neer met duistere ogen en in oorlogsuniform. Zijn hand op zijn teugels de andere hand op zijn recurve boog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyza sep 19, 2009 8:11 pm

Céline schrok en draaide haar om. Ze keek naar de man die duidelijk ouder en groter was. De merrie snoof en zette al meten een stap achteruit. Ze trok aan Céline maar die bleef staan. "Wie ben jij?" vreog ze maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyza sep 19, 2009 8:14 pm

,, Djén.. ggisch... Khaa ... aan." gromde zijn bek weer en hij keek verontwaardigd in haar ogen alsof ze met die drie woorden hem al diep beledigd had en hij roggelde even afschuwelijk opzoek naar woorden.
,, Jou.. rw... Naa.. rm?" vroeg hij weer drastisch angstaanjagend in haar ogenkijkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyza sep 19, 2009 8:17 pm

Céline luisterde en hield haar merrie vast. "Céline" stelde ze haar voor. Ze voelde een duw van haar merrie en keek ernaar. "Rustig" zei ze tegen de merrie. Tork dook naar beneden en landde op haar schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyza sep 19, 2009 8:20 pm

,, What dët één klêine mèîzje hïér zô alléèn?" vroeg hij met een drastisch moeilijk te verstaan accent aan het kleine meisje voor hem dat zijn dochter kon zijn.
Zijn recurve boog had hij weer weggestoken in zijn zadeltas en met nu een hand op het lemmet van zijn grote zware sabel inspecteerde hij het jonge ding voor zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyza sep 19, 2009 8:33 pm

Céline keek hem aan. "Klein? Ik ben 17 hoor" zei ze iets geirriteerd. Ze zweeg even en keek hem aan. Ze had wel eens gehoord van jongere meisjes die met oudere mannen trouwden of wat dat een verhaal? Ze keek naar haar merrie en weer naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyzo sep 20, 2009 8:16 am

(Het is duidelijk dat je niet eerst de geschiedenis van de samurai hebt doorgebladerd, want namelijk daar in staat in het boek 'Geschiedenis rond het oosten' dat samurai's of beter mogolen en oude bewoners van japan en china meer als vijf vrouwen konden hebben plus dat rond die tijd (middeleeuwen) de meisjes moesten trouwen op veertien jaar daarom is het nogal een uitzonderig dat je nog niet getrouwd bent en daarom doet Genghis nogal vreemd tegen over jou..)

Genghis keek haar raar aan, 'al zeventien jaar', had ze gezegt.
Een term die in zijn hoofd verging tot een explosie. Genghis wou iets zeggen en keek haar toen weer inspecterend aan.
,, U bent toevallig toch niet een bewapende diplomate in dienst van de overheid?" vroeg hij nu met de taal die werd gesproken in deze uithoek van het land.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyzo sep 20, 2009 9:06 am

Céline keek hem aan en schudde haar hoofd. "Ik werk voor niemand" zei ze rustig. Ze was al jaren gevlucht van elke woonplaats. Ze keek even naar haar ongeduldige merrie en weer naar hem.

(Dat wist ik dus niet XD Maar ze is steeds gevlucht wegens die vlam enz en daarom)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyzo sep 20, 2009 9:44 am

,, Eet je die op?" vroeg hij en hij wees met de grote zware sabel die hij met een hand vast hielt naar de bange merrie, waarschijnlijk opgeschrikt daar het duivelse uiterlijk van Genghis' paard.
Daarna stak hij zijn zwaard met een cirkelvormige beweging terug in de schede.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyzo sep 20, 2009 9:47 am

Céline keek hem aan. "Nooit" gromde ze iets kwader. Ze keek naar haar merrie en kalmeerde haar even. De merrie briesde en zette een stapje achteruit. Céline keek hem zwijgend aan. Zou hij iets willen van haar ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyzo sep 20, 2009 10:03 am

,, Woon je in een dorp hier vlakbij, of beter ken je een dorp hier vlakbij?" vroeg hij nors.
Zijn hand op zijn zwaard en andere had op zijn recurve boog hadden ook betekenis.
,, Weet u toevallig hoe de economie daar draait?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyzo sep 20, 2009 10:05 am

Céline keek hem aan. "Ik woon er ja maar ik ben meestal buiten" zei ze rustig. Ze luisterde naar zijn vraag. "Euh nee" zei ze snel. Ze was hier nog niet lang en veel kende ze er ook niet. De merrie legde kort haar oren in haar nek en snoof. Ze werd steeds onrustiger...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyzo sep 20, 2009 10:07 am

,, Zijn er veel landerijen? Windmolens? Mijnen?" vroeg hij opdringerig.
Hij keek het meisje vriendelijk aan en krapte aan zijn benen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Emptyzo sep 20, 2009 10:09 am

Céline keekhe aan. "Nee dat niet" zei ze rustig. Ze keek even naar haar merrie en klopte op haar hals. De merrie liep weg en ging ergens grazen, ze had hier echt geen zin meer in. Céline keek hem weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Gesponsorde inhoud





Rustig door het woud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig door het woud   Rustig door het woud Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rustig door het woud
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pictures of the Samurai :: Donkere Gebied :: Donkere Woud-
Ga naar: