Pictures of the Samurai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ontvoerd

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Ontvoerd   Ontvoerd Emptywo sep 30, 2009 8:46 pm

De mannen kwamen aangereden en stopten. De ene man sleurde Shana uit de auto en duwde haar een grot in. Ze viel best hard voor iemand en keek omhoog. Hij trok haar recht en grijnsde vals. "Zozo, de eerste nakomeling van Céline" zei hij vals. Shana snapte er niet veel van en voelde een pijnlijke steek in haar buik. Ze snoof en sloeg. "Laat los" gromde ze kwaad. De man lachtte en gooide haar tegen de muur. Ze raakte die met haar hoofd en raakte bewusteloos.

Toen ze weer wakker werd hing ze vast. Ze keek geschrokken rond en zag zeker 5 samurais. "Wat wil je" snauwde ze kwaad. De leider liep naar haar toe en pakte haar kin. Hij duwde haar hoofd omhoog en kwam erg dichtbij. Shana schrok en keek hem aan en wilde wegdraaiden. "Dat zal je zo wel zien" zei hij in haar oor en grijnsde vals. Shana spuwde in zijn gezicht en hij keek haar kwaad aan. Hij sloeg haar hard en gromde. "Jij!" snauwde hij razend. Shana keek hem nijdig aan en voelde nog een paar rake klappen waardoor ze begon te bloeden. Ze wendde haar hoofd af en zweeg. "Dat is beter" mompelde hij geirriteerd. Hij keek haar nog even aan en knikte dan naar de rest. Ze pakte Shana vast en de leider drukte zijn hand op haar wonde. Shana schrok en kreunde van de pijn. Ze zag het bloed over haar buik glijden en drupte op de grond. Hij keek haar vals aan en drukte dan zijn hand op de plaats van haar hart waarna hij een spreuk uitsprak. Shana voelde een pijnlijke steek en kneep haar ogen dicht. De Vlam werd erg zwak en daardoor ook zij...
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptywo sep 30, 2009 8:53 pm

Death the kid had de auto al die tijd gevolgd. Hij keek om het hoekje. "Vijf samurai's..." zei hij zacht. Moet te doen zijn. Hij pakte een steentje en gooide dat tegen de muur. Dit gaf een klinkje waardoor er een nieuwschierig er naar toe liep. Hij grijnsde. Hij pakte hem vast en draaide de nek van de samurai om. Deze lag nu dood achter Kid. Kid sloop via de wand ongezien, voor de samurai's, de grot in. Hij keek hen aan. Hij legde zijn vinger voor zijn mond om te zeggen dat Shana niets moest zeggen. Ineens zag hij dat ze haar pijn deden. Zijn ogen werden nijdig. "Hey JIJ!!!..." galmde het door de grot. De 3 andere keken hem aan. Kid keek grijnzend en wachtte hun zet af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptywo sep 30, 2009 8:56 pm

Shana werd super zwak en het leek alsof al haar energie uit haar gehaald werd. Natuurlijk kregen ze de Vlam niet zomaar uit haar. Ze kneep haar ogen dicht en hoorde iets. Ze zag Kid en knikte zacht. Toen ze weer een pijnlijke steek voelde voelde ze haar nog zwakker worden. Pijn, heel veel pijn! De leider keek haar vals aan en hoorde tozen Kid. Hij keek om en knikte naar zijn samurais zodat hij verder kon gaan om de vlam te krijgen. Hij keek toe hoe Shana veel pijn lijdde en kneep zijn hand even dicht waardoor ze nog veel meer pijn lijdde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptywo sep 30, 2009 9:02 pm

Kid keek nijdig naar de andere. Hij sprong op een af en uit zijn handen kwam er wat grijs spul in een van hun gezichten. Deze viel op de grond en hield zijn geschreeuw in. De andere staken richting hem. Hij duwde de zwaarden weg en deze vlogen weg. Hij keek nijdig naar de twee. Hij vormde een krachtveld in de vorm van een bol. Deze was gevuld met dat grijs poeder. Hij grijnsde. Hij gooide deze tussen de twee anderen. De krachtveld verdween en daardoor kwam het poeder op hun. Hij draaide zich nu tot de leider. Hij rende er op af en legde zijn hand op de buik van Shana. Hij sprak wat uit. Langzaam nam de kracht van de spreuk van de leider af. Hij concentreerde zich en lette niet op. De leider trapte Kid weg en deze viel rollend op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptywo sep 30, 2009 9:05 pm

Shana keek zwak toe en voelde iets wat energie. Ze sloot haar ogen en veranderde in een ninja. Ze trok haar helemaal los en landde op de grond. Ze had nog veel pijn en was nog best zwak maar ze moest toch iets doen. Ze keek naar de leider die haar grijnzend aankeek. Hij kende haar maar hoe wist ze niet echt. "Een doorzettertje he?" zei hij rustig terwijl hij naar haar toe liep. Shana leek wel aan de grond genageld...Ze keek hem aan en snoof terwijl hij haar haar opzij streek en haar aankeek, vals nog wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptywo sep 30, 2009 9:13 pm

Kid keek naar de twee. Hij stond op en rende op de leider af. Hij sloeg hem in zijn gezicht. Hij landde op de grond en Kid ging er op zitten. Hij sloeg hem in zijn gezicht. "Niemand..." en hij sloeg hem nog eens. "Komt.....aan....mensen....die....mij....dierbaar...zijn..." zei hij terwijl hij hem bleef slaan. Hij legde zijn hand op het hard van de man. Het poeder verspreidde zich over dat plek. "Heb veel pijn....zoals je het bij haar heb gedaan..." zei hij nijdig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptywo sep 30, 2009 9:15 pm

Shana keek toe en zweeg. Ze stapte achteruit tot aan de muur en ging zitten. Ze legde haar hand op haar hart en sloot haar ogen. De vlam werd kleiner en ze zuchtte even. Ze werd weer normaal en keek naar Kid en de leider.
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptywo sep 30, 2009 9:29 pm

De leider voelde een enorme pijn door zich heen gaan. Toch wist hij zich er tegen te verzetten. Hij pakte een mes en stak deze in de schouder van Kid. Kid kneep zijn ogen dicht. "Je kunt niet tegen me op...die vlam wordt voor mij...en dat meisje ook..." zei hij. Kid opende zijn ogen en keek naar de man. Zijn ogen stonden op een uitdrukking die niet veel van hem zagen en het konden na vertellen. Hij pakte een geweer. Hij pakte iets van metaal uit zijn zak. "Ik heb ook echte kogels..." zei hij. Hij stopte er een in zette het geweer op het hoofd van de man. "Je zult er voor boeten....doe de groeten van mij aan mijn vader..." zei hij en schoot. De man lag levenloos op de grond. Kid stopte het geweer weg en liep naar Shana. "Gaat het...." zei hij en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptyvr okt 02, 2009 6:02 pm

Shana keek toe en slikte. Ze bleef zitten en knikte. Ze stond op en zuchtte even. "Waaropm heb ik die stomme vlam geerfd" mompelde ze geirriteerd. Ze legde haar hand op haar hart en keek naar de grond en dan naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptyzo okt 04, 2009 6:54 pm

Kid kreeg geen antwoord maar lette daar nu even niet op. "Die vlam is niet stom...het is alleen wel vervelend dat iedereen hem wil hebben..." zei hij. Hij keek Shana diep in de ogen en vergat even alles om hem heen. Hij bracht zijn mond dichter bij die van haar en zoende haar even. Hij trok zich terug en stond op en draaide zich om. Hij keek naar de grond. Hij kon zich weer eens niet inhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptyzo okt 04, 2009 7:24 pm

Shana schrok van de kus en werd heel rood. Ze slikte en keek ook even weg. Ze wist nu niets meer te zeggen. Ze liep naar hem toe en ging voor hem staan. Ze keek hem aan en zoende hem terug..
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptyzo okt 04, 2009 7:28 pm

Kid keek haar aan toen ze voor hem kwam staan. Ineens merkte hij op dat ze hem terug zoende. Hij zoende met haar mee en legde zijn handen op haar schouders. Hij sloot zijn ogen en zijn hart ging te keer. Hij genoot, met volle teugen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptyzo okt 04, 2009 7:31 pm

Shana zoende verder en keek hem aan. Ze sloot haar ogen en genoot ook. Haar hart klopt'e sneller voor hem. Ze was duidelijk verliefd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptyzo okt 04, 2009 7:34 pm

Kid stopte met zoenen en keek haar aan. Hij glimlachte. Hij had nog nooit zoiets gevoeld, maar het voelde goed. Hij vergat even alles om hem heen, zelfs het feit dat haar haar en kleding asymmetrisch is. Hij keek haar diep in de ogen. Hij was verliefd dat wist hij zeker. Hij omarmde haar en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptyzo okt 04, 2009 7:37 pm

Shana keek hem na het zoenen aan en grinnikte. Ze gaf ene korte zoen en omhelsde hem ook. Ze was verliefd en dat zou altijd zo blijven. Ze keek hem rustgi aan en zoende weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptyzo okt 04, 2009 7:52 pm

Kid gleed met zijn handen naar beneden en kneep haar zachtjes in haar kont. Hij grinnikte. Hij gaf haar een kus en daarna kustte hij haar zachtjes in haar nek. Hij ging door en gleed met zijn handen naar haar benen. Hij grinnikte en keek haar diep en onschuldig in de ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptyzo okt 04, 2009 7:57 pm

Shana voelde het en grinnikte. Ze zoende even terug en genoot van de kussen in haar nek. Ze sloot haar ogen even en keek hem dan ook ondeugend aan. Ze snapte wat hij wilde, en dat wilde zij ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptyzo okt 04, 2009 7:59 pm

Kid keek haar aan en gleed met een hand tussen haar benen. Hij grijnsde wat en zoende haar. Hij begon haar daar te wrijven en keek haar aan. Hij wreef met de andere hand over haar kont en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptyzo okt 04, 2009 7:59 pm

Shana grinnikte en zoende mee. Ze legde een hand op zijn rug en wreef er zacht over. Ze genoot van zijn gewrijf en keek hem rustig en ondeugend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptyzo okt 04, 2009 8:11 pm

Kid ging gewoon verder. Hij keek haar aan en gleed met zijn hand naar haar borst. Hij begon er zachtjes in te knijpen. Hij keek haar aan en gleed met zijn hand in haar rokje. Hij wreef tussen haar benen en grijnsde. Hij gaf haar nog een paar kusjes in haar nek en ging gewoon door.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptyzo okt 04, 2009 8:13 pm

Shana genoot van alles en keek hem aan. Ze drukte haar lippen op de zijne en ging ook in zjn broek. Ze grijnsde even en sloot even haar ogen trwijl ze bij hem rustig wreef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptyzo okt 04, 2009 8:23 pm

Kid kreunde lichtjes bij haar aanrakingen en keek haar aan. Hij stak een vinger naar binnen en zoende haar verder. Hij genoot van haar aanrakingen en grinnikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptyzo okt 04, 2009 8:25 pm

Shana grinnikte ook en voelde de vinger. Ze sloot haar ogen en kreunde zachtjes. Ze zoende hem volop van het genot dat ze had en wreef zachtjes bij hem verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptyzo okt 04, 2009 8:33 pm

Kid kreunde en keek haar aan. Zij was de eerste op wie hij verliefd was. Hij gaf haar een zoen en stak er nog een vinger bij. Hij legde haar op de grond en ging boven op haar liggen en zoende haar even. Hij ging verder met de aanrakingen en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Emptyzo okt 04, 2009 8:41 pm

Shana grinnikte en kreunde zachtjes. Ze keek hem aan en zoende terug. Ze sloot van genot haar ogen en wreef bij hem verder. Ze keek hem weer aan en grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ontvoerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontvoerd   Ontvoerd Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ontvoerd
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pictures of the Samurai :: Donkere Gebied :: Grotten-
Ga naar: