Pictures of the Samurai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Leren [Black Star en ik]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Yasu

Yasu


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Groep: Ik ben ronin
Partner: Wie gelooft er nu in liefde?

Leren [Black Star en ik] Empty
BerichtOnderwerp: Leren [Black Star en ik]   Leren [Black Star en ik] Emptyzo sep 27, 2009 6:29 pm

Yasu bekeek het lemmet van haar Tanto. Het mes was kort, en bedoeld voor de rituele zelfmoord, Seppuku, maar ze vocht er ook mee. De doffe glans liet zien dat het nodig vervangen moest worden. Ze ging met het snijvlak langs haar hand, en drukte toen de punt erin. Donkerrood bloed welde op en druppelde naar het midden van haar handpalm. Haya kwam naar haar toe en likte het plasje op. De Tanto was scherp genoeg. Ze pakte haar Katana waarvan ze al zeker wist dat die in topvorm was. Nieuw gejat, nog geen week oud. Maar hij lag in haar hand alsof ze er jaren mee vocht. Ze wreef de punt goed schoon. Als ze Black Star zou verwonden moest het wel wat hygiënischer zijn. Haar twee zwaarden waren goed. Ze pakte zwarte linten uit haar linnen zak en bond ze strak om haar handen en polsen. Bij haar wondje werd de stof wat donkerder, maar ze schonk er geen aandacht aan. Haar zwarte kleed en kegutsu's (schoenen) van donker berehuid kleurden bij de linten en haar opgestoken haar. Haar lichtgrijze ogen keken naar de zon, die als een rode vuurbal zo de zee in kon vallen. Black Star zou moeten arriveren.


Laatst aangepast door Yasu op zo sep 27, 2009 7:38 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Black Star

Black Star


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep:
Partner: Protecting Celine is the same thing as protecting my life

Leren [Black Star en ik] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren [Black Star en ik]   Leren [Black Star en ik] Emptyzo sep 27, 2009 6:47 pm

Black Star rende vanuit het bos naar het strand. Hij had weer eens te lang lopen slapen. Tsubaki rende hem achter aan. Black Star had wel een manier gevonden om zonder haar te vechten en hij grijnsde lichtjes. Hij rende over de daken en zag het strand naderen. Hij sprong en landde achter Yasu. Hij stond al gelijk klaar. Hij wist niet hoe ze aan zou vallen maar hij zou het proberen tegen te houden. Hij grijnsde en keek haar aan. Tsubaki was inmiddels aan de kant gaan staan. Ze keek van Black Star naar Yasu en weer terug. Ze hoopte maar dat BS er goed van af zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Yasu

Yasu


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Groep: Ik ben ronin
Partner: Wie gelooft er nu in liefde?

Leren [Black Star en ik] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren [Black Star en ik]   Leren [Black Star en ik] Emptyzo sep 27, 2009 6:58 pm

Haya keek naar Yasu. Ze wist dat dit goed zou komen, het was maar een gevecht om te leren. Ze liep een afstandje weg van de drie. Yasu liet de Tanto in haar hand draaien. Met een lege blik keek ze naar Black Star. Zou hij denken dat ze genadig was? Dat ze wel uit zou kijken? Zwak was? Zwijgend deed ze een stapje achteruit, en boog licht voor hem. Toen stak ze haar Tanto onder haar riem, en de lege plek in haar hand maakte plaats voor de Katana. Voor een seconde sloot ze haar ogen en viel toen aan. Beheerst en gecontroleerd, maar fel. Direct na de steek richting zijn borst gaf ze een trap. Haar voet kwam terecht bij zijn rechterschouder. De linker zou ze niet doen. Aangezien iedereen met zijn wapen in de rechterhand vocht. Zo kon hij niet met zijn vrije arm haar been pakken. Ze bleef stil staan, wachtend op zijn reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black Star

Black Star


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep:
Partner: Protecting Celine is the same thing as protecting my life

Leren [Black Star en ik] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren [Black Star en ik]   Leren [Black Star en ik] Emptyzo sep 27, 2009 7:11 pm

Black Star zag de aanval naderen en grijnsde. Ze wilde steken maar hij sprong omhoog. Hij wilde zich afzetten tegen haar katana maar toen hij dat deed kreeg hij een trap tegen zijn linkerschouder. Hij rolde wat achteruit en stond gelijk op. Hij gijnsde. De adrenaline stroomde door zijn bloed waardoor hij ietwat trilde. Hij rende op haar af maar boog naar links. Hij duikte en trapte richting haar benen. In een snelle beweging stond hij links van haar en gaf haar een trap haar zij. Hij sprong nu wat naar achtere en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Yasu

Yasu


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Groep: Ik ben ronin
Partner: Wie gelooft er nu in liefde?

Leren [Black Star en ik] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren [Black Star en ik]   Leren [Black Star en ik] Emptyzo sep 27, 2009 7:37 pm

Als de bliksem schoot Yasu weg toen hij op haar benen doelde. Ze draaide zich om, maar kreeg een trap in haar zij. Jammer, hij had niet goed gemikt. De trap was raak, maar links. Met haar linkerhand greep ze zijn broek en trok eraan. Geen spier vetrok in haar gezicht. Achteloos gaf ze een knietje in zijn maag en duwde hem op de grond. De glimmende punt van de Katana drukte tegen zijn keel. Ze stapte bij hem vandaan. 'Dit keer gebruikte ik niet eens mijn Tanto. Je had genadeloos afgeslacht kunnen zijn.' zei ze kalm. Ze wikkelde het lint van haar hand en liet de wond zien aan Black Star. 'Dit alleen is van mijn oude mes.' Ze deed het weer om. 'Nog een keer?' vroeg ze. Hij moest zeker meer leren. Als ze hem niet zou kennen lag hij nu dood te bloeden op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black Star

Black Star


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep:
Partner: Protecting Celine is the same thing as protecting my life

Leren [Black Star en ik] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren [Black Star en ik]   Leren [Black Star en ik] Emptyzo sep 27, 2009 7:46 pm

BS keek haar aan. Hij legde zijn hand op zijn maag maar liet zich niet kennen. Hij ging weer tegenover haar staan. Hij keek haar aan en wachtte af. Er moest toch een manier zijn om haar te pakken te krijgen. Hij ging door zijn knieen en sloot zijn ogen. Hij dacht na. Er moest een manier zijn. Ze voerde bijna altijd een tegenaanval uit. Tsubaki keek gespannen toe. Ze mocht niets doen, tenminste dat was de afspraak die BS en Yasu hadden gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Yasu

Yasu


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Groep: Ik ben ronin
Partner: Wie gelooft er nu in liefde?

Leren [Black Star en ik] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren [Black Star en ik]   Leren [Black Star en ik] Emptyma sep 28, 2009 6:12 pm

Yasu speelde wat met haar Tanto terwijl Black Star nadacht over iets. Ze kon wel even wachten. Haar tactiek was lastig voor haar tegenstanders. Maar ze zou niet dingen leren hoe zij ze deed. Nee, Black Star zou zijn eigen tactiek moeten creëren. Hij wilde graag origineel zijn. Dan moest hij dat zijn. Ze voelde de wond in haar hand kloppen. Een teken dat het bezig was met genezen. Plukjes hingen voor haar ogen, gevallen uit haar knot. Ze blies ze weg. Geduldig wachtte ze af tot Black Star iets zou gaan doen. Haar Tanto verdween in haar mouw, zonder dat iemand het kon zien. Daar bewaarde ze hem. Haar blik flitste naar Tsubaki. Ze mocht niets doen tijdens dit gevecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black Star

Black Star


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep:
Partner: Protecting Celine is the same thing as protecting my life

Leren [Black Star en ik] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren [Black Star en ik]   Leren [Black Star en ik] Emptydi sep 29, 2009 12:33 pm

BS opende zijn ogen ineens en keek haar aan. Hij had iets bedacht. Nu nog maar hopen dat het werkte. Hij rende op haar af maar stopte op een meter afstand. Hij bukte en leek iets neer te leggen. Hij rende naar een ander punt links van haar en legde op nieuw iets neer. Zo deed hij dat een stuk of 6 keer en stond ineens voor haar. Hij grijnsde. Hij sprong omhoog en niet veel later kwamen uit de punten een hoop rook. Deze omwikkelde de helft van het strand. Zo zou het zicht voor Yasu minder worden. BS zou ook minder zien maar hij had nog een trucje achter de hand. Hij sloot zijn ogen en wachtte af op de zet van Yasu.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Yasu

Yasu


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Groep: Ik ben ronin
Partner: Wie gelooft er nu in liefde?

Leren [Black Star en ik] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren [Black Star en ik]   Leren [Black Star en ik] Emptydo okt 01, 2009 5:11 pm

De rook kringelde voor haar ogen en Yasu sloot haar ogen. Ze ademde diep en achterin haar keel begon het te jeuken. Het was in ieder geval niet giftig. Met haar ogen dicht begon ze te lopen, en gebruikte haar andere zintuigen. Haar gevoel zei dat ze links moest, dus dat deed ze. Haar scherpe gehoor pikte een ademhaling op, niet die van haar. Ze hield haar Katana naar voren en met een gokje rende ze naar voren. Met een harde beuk kwam ze tegen Black Star aan, en haar Katana schoot precies langs hem. Haar Tanto glipte uit haar mouw en ze had hem vast. De rook maakte alles nog steeds wazig, maar door de wind kon ze nu al meer zien. Daar was hij! Ze liep langzaam naar achteren, in de rook. Nu had hij kans om aan te vallen, anders zou het gevecht weer snel afgelopen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black Star

Black Star


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep:
Partner: Protecting Celine is the same thing as protecting my life

Leren [Black Star en ik] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren [Black Star en ik]   Leren [Black Star en ik] Emptydo okt 01, 2009 7:25 pm

Black Star had zijn ogen ook gesloten en wilde ook werken met zijn zintuigen. Hij hoorde wat zand bewegen en merkte dat ze er aan kwam. Hij wilde springen maar was te laat. Hij viel op de grond en opende zijn ogen. Hij zag dat ze naar achteren liep en hij zag zijn kans schoon. Hij rende achter haar. En trapte haar in de rug. Hij rende voor haar en sloeg haar naar achteren. Toen ze viel nam hij haar arm en legde deze op haar rug. Hij legde het mesje op haar keel. Hij was nu op zijn hoede. Hij zei niets en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Yasu

Yasu


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Groep: Ik ben ronin
Partner: Wie gelooft er nu in liefde?

Leren [Black Star en ik] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren [Black Star en ik]   Leren [Black Star en ik] Emptydi okt 06, 2009 3:16 pm

[Ze liep naar achteren, maar haar gezicht nog naar BS toe, de schop in haar rug klopt niet, maar ja Wink]

Black Star was duidelijk alert op een actie van haar. Ze had haar arm achter haar rug gevouwen, want hij had haar zo "neergelegd". Het koude lemmet van het mesje lag op haar keel. Ze keek Black Star aan. Haar grijze ogen staarden. Geruisloos tilde ze haar been op en gaf toen een schop tegen zijn achterhoofd. Met haar vrije arm sloeg ze zijn arm weg met het mesje en beukte hem opzij. Als de bliksem was ze opgestaan en klemde haar Tanto in haar hand. Met een snelle beweging stak ze hem naar Black Star toe en raakte zijn schouder. Het had een bloedige snee achtergelaten. Hij zou er tegen moeten kunnen. Maar ze had er wel vertrouwen in. Verdedigend hield ze haar Katana voor zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black Star

Black Star


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep:
Partner: Protecting Celine is the same thing as protecting my life

Leren [Black Star en ik] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren [Black Star en ik]   Leren [Black Star en ik] Emptydi okt 06, 2009 7:36 pm

[black star rende om je heen zodat hij achter je stond...]

Black Star voelde een klap tegen zijn achterhoofd. Hij probeerde haar vast te houden maar werd al gauw geduwd. Hij zag ineens in een flits een zwaard in zijn schouder. Hij probeerde een schreeuw in te houden en kneep zijn ogen dicht. "Black Star!!!" riep Tsubaki van de zijlijn. Black Star open lichtelijk zijn ogen. "Damn..." zei hij zacht. Hij stond langzaam op maar hield een hand op zijn schouder. Wat ging er mis, wat deed hij verkeerd. Hij keek haar strak aan. Hij wilde een paar werpsterren pakken om te gooien maar dat hielp niet. Er schoot gelijk een pijnlijke steek door zijn schouder voor hij hem kon gooien. Hij viel op zijn knieen en keek naar de grond. Ze moest toch een zwakke plek hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Yasu

Yasu


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Groep: Ik ben ronin
Partner: Wie gelooft er nu in liefde?

Leren [Black Star en ik] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren [Black Star en ik]   Leren [Black Star en ik] Emptydi okt 20, 2009 1:17 pm

Met haar voet gaf Yasu Black Star een schop zodat hij rolde. Haar Katana drukte met de punt in zijn zij. 'Je kan dood zijn geweest. Alweer..' klonk er zacht uit haar mond. Ze stopte haar Katana en Tanto weg. 'Genoeg getraind voor vandaag. Het is al bijna donker.' Haar blik ging vluchtig naar de zon die net weggezakt was achter de horizon. Ze maakte er geen probleem van om 's nachts te vechten, maar rond die tijd wilde ze liever in het maanlicht rennen. Het gaf haar energie. Ze draaide zich om naar Black Star, maakte een buiging en pakte toen haar linnen tas. 'Ik weet niet of je het alleen redt met die wond. Maar ik ben bereid om het te verzorgen.' bood ze aan. Ze wikkelde de linten van haar polsen en stopte ze ook in de tas. Haya kwam weer aangelopen. Haar sluwe ogen keken naar Black Star, en schonk toen haar aandacht aan Yasu. Voorzichtig gaf Yasu een kusje op Haya's neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Leren [Black Star en ik] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren [Black Star en ik]   Leren [Black Star en ik] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leren [Black Star en ik]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Black star

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pictures of the Samurai :: Buiten Gebied :: Strand-
Ga naar: