Pictures of the Samurai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Jaren later...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Jaren later... Empty
BerichtOnderwerp: Jaren later...   Jaren later... Emptyza sep 26, 2009 9:51 pm

Jaren later...

Een meisje op een zwarte hengst reed in volle galop over het strand. Ze keek achterom en samurais achtervolgden haar. Ze dreef de hengst aan en voelde een touw rond haar heen gaan. Ze viel van haar hengst en wrong hard tegen. Ze trok haar zwaard en de samurai die het touw had schrok toen hij het zwaard in zijn maag kreeg. Shana maakte haar los en stond op. Ze stond klaar om aan te vallen en floot. Een arend kwam aangevlogen en landde op haar schouder. De grote vogel zag er gevaarlijk uit. Een leider van de samurais liep op haar af. "Ik krijg jou nog wel Shana!" riep hij dreigend. Het meisje keek hem dreigend aan en de samurais reden weg. Ze floot hard en de arabier kwam aangedraaft. Ze sprong in het zadel en de hengst steigerde super hoog. Het meisje keek ze na en gaf de hengst een klopje. "Brave jongen" zei ze grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Jaren later... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren later...   Jaren later... Emptyza sep 26, 2009 10:08 pm

Death the kid was op het strand. Hij pakte een schelp op en keek er naar. "Wow wat een mooie perfecte symmetrie." zei hij. Ineens vertrok zijn gezicht. Er was een hoekje uit aan de linker kant en dus niet symmetrisch. "Wat een afschuwelijk ding..." zei hij en wierp het weg. Ineens hoorde hij wat geluid en keek op. Hij zag dat er een meisje in de problemen was. Hij rende er op af. Hij keek naar de samurai-leider aan en keek naar Shana. Hij volgde niet wat er gebeurde maar omdat zij in de minderheid was koos hij haar kant. Hij pakte zijn 2 geweren en hield deze voor zich. "Geen stap verder" zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Jaren later... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren later...   Jaren later... Emptyma sep 28, 2009 3:34 pm

Shana keek op en zag een jongen. ze grijnsde even en keek kort naar de leider. "Ik kan hem wel aan hoor" zei ze rustig en grijnsde. Ze sloot haar ogen en ze verznderde in een ninja (ava) Ze sprong voor de leiders en keek ze strak aan. Ze voelde in haar lichaam de vlam, die ze van haar moeder geerft had vloeien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Jaren later... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren later...   Jaren later... Emptydi sep 29, 2009 12:23 pm

Kid's ogen werden groot. Hij kon die mannen niet aanvallen. "Z-ze...." stamelde hij. Hij stopte zijn geweren weg en bleef staan. "Ze staan in een perfecte symmetrie..." bracht hij uit. Hij zag dat ze er voor sprong en zijn ogen keken droog. Het haar en de kleding waren totaal verschillend aan beide zijden. Hij draaide zich om en ging zitten. "Waarom begreep de wereld nou niets van de schoonheid van symmetrie?" mompelde hij. Maar desondanks de assymetrische kleding zag ze er toch niet verkeerd uit, althans dat vond hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Jaren later... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren later...   Jaren later... Emptywo sep 30, 2009 1:36 pm

Shana keek om en keek de jongen aan. "Nou zo meteen liggen ze dood in een perfecte symmetrie" zei ze droog. Ze sprong op haar zwarte hengst en stond op zijn rug. Ze sprong eraf en deed een salto. Terwijl trok ze haar zwaard en doodde ze bij het landen een man. Ze keek dreigend naar de rest en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Jaren later... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren later...   Jaren later... Emptywo sep 30, 2009 2:56 pm

Kid hoorde wat ze zei en grinnikte even. Hij vond het eigenlijk niet zo'n heel grappig grapje maar hij kon het hebben. Hij keek om. Hij grijnsde. Dankzij haar was de symmetrie nu weg en hij pakte zijn geweren. Het leuke was van deze geweren dat ze geen wonden maakte maar je mentaal pijn deden. Een kogel in je arm en je voelde daar een hevige steek. Hij hield zijn geweren voor zich en schoot op één van de mannen. De grijskleurige ronde kogeltjes schoten op de man en verdwenen in zijn huid. Hij schreeuwde het uit en Kid grijnsde. Hij sprong omhoog en landde naast Shana. Hij glimlachte naar haar en stond met zijn rug tegen die van haar. Hij hield de geweren voor zich. Hij kon er niemand mee doden maar wel enorm veel pijn mee laten beleven. In sommige gevallen zelfs zoveel dat ze totaal gestoord er van worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Jaren later... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren later...   Jaren later... Emptywo sep 30, 2009 3:09 pm

Shana grinnikte en keek kort naar hem. Ze keek naar de leider en liep dreigend op hem af. "Maak dat je weg komt" snauwde ze naar hem. Ze keek hem aan en raaide haar om. Ze grijnsde toen hij haar wilde aanvallen maar ze meteen ontweek. Ze pakte zijn zwaard en gooide die weg. Haar paard zette zijn hoef erop en ze keek hem aan. "NU"
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Jaren later... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren later...   Jaren later... Emptywo sep 30, 2009 3:30 pm

Kid keek naar wat er gebeurde en draaide zich om. Er stonden nog twee mannen. Hij grijnsde lichtjes. Hij stopte zijn geweren weg en rende op de mannen af. Hij wist nog niet wat zijn krachten precies waren en dus was het niet bepaald slim om dit te doen. Hij merkte ineens dat de man die hij had neergeslagen hulp kreeg van de andere. Deze sloeg met zijn zwaard richting kid. Hij hield zijn arm voor zich om hem te beschermen. Inplaats dat hij verwond werd stopte het zwaard halverwege. Een grijs dun laagje, in de vorm van een koepel was te zien om Kid. Hij grijnsde en stond op. "Hmm...krachtvelden...interessant."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Jaren later... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren later...   Jaren later... Emptywo sep 30, 2009 3:32 pm

Shana keek toe hoe hij tegen de man vechtte en lette niet op de andere. Ze voelde een snijdend gevoel en zakte in. Ze had haar hand op haar buik en kneep pijnlijk haar ogen dicht. Ze keek naar haar hand die onder het bloed zat en keek kwaad naar de man. Ze had nooit bescherming aan haar buik gehad. Dom ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Jaren later... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren later...   Jaren later... Emptywo sep 30, 2009 7:53 pm

Kid had de twee mannen uitgeschakeld en draaide om. Hij zag ineens dat Shana bloede en keek nijdig naar de man. Deze lachtte vals en dat maakte Kid alleen maar boos. Hij sprong achter de man. "Jij gaat er aa...." op het laatste moment dat hij zijn zin wilde af maken kwam er grijs poeder uit zijn mond. Deze vlogen richting de man. Over het hele lichaam van de man kwam het poeder te zitten en kroop het er langzaam in. Kid wist er al wat er ging gebeuren. Hij trapte tegen de zij van de man en deze lag gillend op de grond. "Mentale pijn...de meest verschrikkelijkste pijn die er is..." zei hij en grinnikte. Hij liep naar Shana en keek naar de wond. Het zag er niet echt goed uit. Hij pakte een spiegel uit zijn tas en blies er op. Er kwam kondens. Hij schreef er een nummer in en het spiegel beong te gloeien. Nu kwam het hoofd van Shinigami er op. "Wat kan ik voor je doen..." zei een piepstem. "Stuur mij een medic doos..." zei hij. "Komt er aan...." zei de piep stem. "En wat staan die strepen op je hoofd toch goed vandaag..." zei hij. Kid sloot zijn ogen en leek even depressief. Hij keek naar Shana maar vergat het helemaal. Hij moest zich nu concentreren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Jaren later... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren later...   Jaren later... Emptywo sep 30, 2009 7:57 pm

Shana keek even kwaad naar de man en keek toe hoe Kid hem uitschekelde. Ze haalde haar bebloede hand van de wonde en keek ernaar. "Wat dom om overal bescherming te hebben behalve daar en mijn arm" zei ze droog. Ze keek naar Kid en dan weer naar de wonde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Jaren later... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren later...   Jaren later... Emptywo sep 30, 2009 8:23 pm

Kid keek haar aan. Hij had de ehbo-trommel vast en liep naar haar toe. Hij keek naar de wond. "Dat ziet er niet goed uit." Hij haalde er een gaasje uit en legde dat er op. Hij pakte wat uit de trommel en maakte het gaasje daarmee vast. Hij keek haar aan. Hij had van te voren de wond gedesinfecteerd en keek naar de afgeplakte wond. Hij keek haar aan. "Ze hadden me overal kunnen verwonden..." zei hij. "Ik heb totaal geen bescherming..." zei hij erachter. "Op die vreemde krachtvelden na dan...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Jaren later... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren later...   Jaren later... Emptywo sep 30, 2009 8:25 pm

Shana keek hem aan en keek dan naar de wonde. "Mijn moeder zeurt altijd dat ik er wat aan moet doen" zei ze rustig. Ze gaapte even en keek rond. Ze keek dan weer naar Kid. "Ik ben trouwens Shana, dochter van Céline en Black Star" stelde ze haar voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Jaren later... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren later...   Jaren later... Emptywo sep 30, 2009 8:33 pm

Kid keek haar aan. "Ken ik niet...." zei hij toen ze zich voorstelde. "Ik ben Death the Kid....Ook wel Kid genoemd. De zoon van Shinigami..." zei hij en glimlachte. Ze zag er niet bepaald verkeerd uit. Hij keek haar aan. Hij wist niet goed wat hij verder moest zeggen en bleef stil. Hij ging naast haar zitten. Hij keek over de zee en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Jaren later... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren later...   Jaren later... Emptywo sep 30, 2009 8:35 pm

Shana keek hem rustig aan. "Ken ik ook niet" zei ze grijnzend. Ze keek even naar hem en dan naar het zand. Ze legde haar hand even op de plaats waar de wonde zat en zuchtte even. Ze keek over de zee uit naar de verte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Jaren later... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren later...   Jaren later... Emptywo sep 30, 2009 8:39 pm

Hij keek haar aan en hoorde haar woorden. "Ik zou dat ook maar houden voor de komende tijd..." zei hij. "Hij is namelijk de god van de dood..." zei hij en keek haar aan. "Alhoewel hij daar niet op lijkt...." mompelde hij er achter aan. Een piepstemmetje zei wat vanuit de spiegel. "Dat hoorde ik!!!" kwam er vandaan. Kid grinnikte. Hij keek naar Shana. "Wat wilde ze eigenlijk van jou..." vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Shana

Shana


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Years
Groep: Nobody can lead me
Partner: We can handle me?

Jaren later... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren later...   Jaren later... Emptywo sep 30, 2009 8:41 pm

Shana keek even raar en dan weer naar Kid. "Nou euh" zei ze en zweeg. Zou ze het hem vertellen? "Ik vertel het je later, ik moet gaan" zei ze snel. Ze stond op en gaf snel een kus op zijn wang. Daarna sprong ze op haar hengst en crosste weg. Waarom ze had gezoend? Dat wist ze nietr...
Terug naar boven Ga naar beneden
Death the Kid

Death the Kid


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: Symmetrie en de stilte.

Jaren later... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren later...   Jaren later... Emptywo sep 30, 2009 8:48 pm

Death the kid keek haar aan en knikte. "Dat vind ik goed..." zei hij en voelde de kus op de wang. Hij bloosde lichtjes. Hij keek haar na en stond op. Hij rende naar de dorp om wat te gaan drinken in een herberg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Gesponsorde inhoud





Jaren later... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren later...   Jaren later... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jaren later...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pictures of the Samurai :: Buiten Gebied :: Strand-
Ga naar: