Pictures of the Samurai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Haya en ik

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Yasu

Yasu


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Groep: Ik ben ronin
Partner: Wie gelooft er nu in liefde?

Haya en ik Empty
BerichtOnderwerp: Haya en ik   Haya en ik Emptyza sep 26, 2009 4:04 pm

Yasu rende door het bos. Naast haar was Haya, haar caracal. Ze hadden een goed contact met elkaar, maar soms wilde ze niet dat iemand Haya zou opmerken. Onder het rennen door trok ze haar Tanto en sloeg in de tak vlak voor haar. Met een klap viel die op de grond en ze sprong er overheen. Haya haalde haar in, om vervolgens in een boom te springen. Yasu stopte en klom haar caracal achterna. De dikke tak waar ze nu op zaten was goed zichtbaar vanaf de grond, maar veel gevaar zou er niet zijn. De maan liet een blauwige gloed schijnen op haar en Haya. De fijne vormen van haar gezicht werden benadrukt. 'Haya..' zei ze, zonder te veel gehijg door het rennen. Gek genoeg was ze nooit moe na zo'n snelle "wandeling". Misschien zou het wel één van haar krachten kunnen zijn.. Ze keek naar beneden. Ze zat wel een stuk boven de grond. Haya gaf haar een lik en ze glimalchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lance

Lance


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 26-09-09

Character sheet
Leeftijd: 25 jaar
Groep: geen >.
Partner: zouden ze een samurai wel willen?

Haya en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: Haya en ik   Haya en ik Emptyza sep 26, 2009 4:07 pm

Lance zat op een tak, alleen. zijn lievelingsbeestje was gaan jagen en hij kon het zelf wel af. Hij nam zijn katana uit zijn schede en begon die te poetsen met een of andere vod. Hij geeuwde en stopte zodra hij een meisje en haar metgezel zag lopen. Hij sprong naar beneden, recht achter haar, hij knielde en boog zijn hoofd omdat hij niets zou doen tegen haar. Hij was hier, om het te zeggen, uit vrede.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasu

Yasu


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-09-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Groep: Ik ben ronin
Partner: Wie gelooft er nu in liefde?

Haya en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: Haya en ik   Haya en ik Emptyza sep 26, 2009 11:50 pm

Yasu keek naar de gestalte op de grond. Maar ze bleef zwijgen. Behendig en sierlijk klom ze de boom uit en belandde gehurkt voor de man. Met haar hand op zijn kin duwde ze zijn hoofd omhoog. Er verscheen een kleine glimlach op haar gezicht. Haya sprong ook de boom uit, en keek vanachter Yasu's schouder mee. Hij was zeker de twintig gepasseerd, maar de grove lijnen in zijn gezicht die ze zou verwachten waren er niet. Ze haalde haar hand weg bij zijn kin en ging rechtop staan. Al zou ze nog zo graag willen dat iemand voor haar knielde, het was niet nodig. Haar lichtgrijze ogen keken even naar Haya, en toen in die van de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Haya en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: Haya en ik   Haya en ik Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Haya en ik
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pictures of the Samurai :: Buiten Gebied :: Bossen-
Ga naar: