Pictures of the Samurai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nestje bouwen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyzo sep 20, 2009 6:56 pm

Nestje bouwen Elvish-springtime

De koets stopte en Genghis deed zijn oorlogsuniform uit en liet een heel andere kant van hem zien.
De kant van een huisvader, hij hielp zijn derde bruid de koets uit en begeleidde haar naar het huisje dat voor hun stond.
Zijn eerste bruid, Mathilda stond te wuiven vanuit het salon.
Zijn tweede bruid, Gertrude liep met de hond rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyzo sep 20, 2009 6:59 pm

Céline liep de koets uit en volgde. Ze keek naar de twee vrouwen en dan weer naar hem. Ze zuchtte even en keek kort naar haar kleed. Ze zag in de verte haar torenvalk en keek er even naar en dan weer naar het huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Bakura

Bakura


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Groep: Shut up, i don't need a leader
Partner: -

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyzo sep 20, 2009 7:01 pm

Bakura vloog in zijn zee arend vorm achter de koets aan. Toen die stopte landde hij in een boom. Hij keek droog toe en snoof een keer. Hij vond dit maar niks, of die vrouwen waren zijn zussen, of hij had zelfs nog twee vrouwen. Bakura keek droog toe en zag in de lucht de valk van Céline. Bakura keek weer naar het huis en vloog erop af. Hij landde op het dak en dacht na hoe hij Céline hier weg zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyzo sep 20, 2009 7:01 pm

,, Schatje, hier kunnen we ons nestje bouwen. Hier kunnen we lekker doen wat we willen."
Daarna deed hij zijn make - up af en zijn gezichtstransformatie werkte langzaam uit waardoor zijn lange haren weer over zijn schouders viel en hij keek naar zijn huis en zijn vrouw en knikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyzo sep 20, 2009 7:03 pm

Céline zag de zee arend en keek even. Ze luisterde naar de woorden en knikte maar. Veel zei ze niet, neit nu. Ze hoopte maar dat hij van zijn vrouwen geen kinderen wilde, dan werd ze gek hier...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Bakura

Bakura


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Groep: Shut up, i don't need a leader
Partner: -

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyzo sep 20, 2009 7:08 pm

Bakura dacht diep na, hoe moest hij dit aanpakken? Misschien met een dieren transformatie. Hij zuchtte eens diep. Dit was een stuk moeilijker dan hij verwacht had. Toch besloot hij maar iets te proberen. Hij vloog naar beneden en nog voor hij de grond raakte veranderde hij in een hond. Hij snoof even en liep naar de deur van het huis toe. Hij liet zijn oren hangen en krabte met zijn nagels tegen de deur. Hij begon te piepen als een zielig hondje dat smeekte om wat te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyzo sep 20, 2009 7:21 pm

Céline hoorde het gepiep en keek om. Ze zag de hond en keek even naar haar echtgenoot. Ze liep meteen naar het hondje en keek naar hem. "Bakura?" vreog ze zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Bakura

Bakura


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Groep: Shut up, i don't need a leader
Partner: -

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyma sep 21, 2009 6:29 pm

Bakura keek haar aan en kwispelde zoals een normale hond zou doen als die aandacht kreeg. Hij hoorde toen haar vragende stem naar zijn naam. ''ssst'' zei Bakura zachtjes tegen haar zodat alleen zij het kon horen. Hij mocht nu niet betrapt worden. Hij had Judai dan ook ergens neer gezet en daar laten slapen., hij zou Judai later wel weer ophalen. Hij keek even achter Céline naar de man die Céline mee had genomen maar bleef door kwispelen. Hij mocht nu niet verdacht over komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyma sep 21, 2009 6:31 pm

Céline keek kort naar Genghis en liep achter het huis. "Kom" zei ze snel. Ze wachtte tot hij zou komen. Zo zou Genghis niets door hebben ofzo, dat hoopte ze toch. Ze keek kort naar de lucht en zag Tork vliegen. Ze floot en de torenvalk vloog weg. Ze keek kort naar de ring en zuchtte, daarna keek ze of Bakura kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyma sep 21, 2009 6:47 pm

Alsof Genghis niet doorhad wat er gebeurde nam hij de 'echte' hond mee naar de boom en een jongetje, genaamd Sao kwam aangelopen.
,, Papa!" riep hij, hij was immer nog maar zes jaar, over een jaar zou er Genghis een beslissing wachten.
Een beslissing die het leven van Sao voorgoed kon veranderen.
Hij kuste hem op zijn voorhoofd en liet hem met de hond spelen, daarna kwam zijn mooie vrouw Mathilda naast hem liggen in het natte gras en keek hem liefelijk aan.
Hij was nu blij met zijn gezin, een vrouw, een huisvrouw en een jonge meid die op de kinderen zou kunnen letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyma sep 21, 2009 6:49 pm

Céline keek op toen ze nog wat hoorde en zag een jongentje. Ze keek kort en keek weer naar Bakura. Gelukkig was ze te jong of niet goed genoeg om een kind. Ze keek nog even en zag een andere vrouw. Om haar gaf hij vast meer dan om Céline. Hopelijk dan toch. Ze kek naar Bakura en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyma sep 21, 2009 6:54 pm

,, Celine!" riep Genghis vriendelijk maar hard.
Hij wachtte haar af en drukte een kus op de lippen van zijn vrouw.
Zijn echte vrouw wellicht, zijn echte vrouw waar hij destijds op zestienjarige leeftijd mee trouwde voor de liefde.
Daarvan had hij ook zijn zoontje Sao.
Mathilda kamde zijn haar nu, hij vond het altijd al zalig als iemand dat bij hem deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyma sep 21, 2009 6:55 pm

Céline schrok en keek om. "Ik kom" zei ze zuchtend en liep erheen. "Wat is er?" vroeg ze rustig. Ze keek kort om naar Bakura en dan weer naar hem. Ze keek soms naar de vrouw en het jongetje maar alweer naar Genghis.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Bakura

Bakura


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Groep: Shut up, i don't need a leader
Partner: -

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyma sep 21, 2009 6:57 pm

Bakura keek kort en droog naar de man waarna hij naar Céline toe liep en naast haar ging zitten. Hij kon niet begrijpen waarom ze hier was en hij keek even naar de vrouw die bij de man ging liggen. Hij stak even walgend zijn tong uit zijn bek. Hij werd bijna misselijk bij het zien van de twee en keek maar weer naar Céline. ''wat doe je ooit hier?'' vroeg hij fluisterend aan haar. Plots hoorde hij dat Céline werd geroepen en hij keek zuchtend naar de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyma sep 21, 2009 7:00 pm

,, Ga alvast naar de logeerkamer, ik kom zo." zei hij tegen Celine.
Daarna stond hij op en gaf een knuf aan de hond.
Daarna glimlachtte hij naar Celine en trok tweemaal zijn werkbrauwen op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyma sep 21, 2009 7:01 pm

Céline knikte maar en liep naar binnen. Ze keek kort even naar Bakura en liep door. Ze keek even rond en liep naar de logeerkamer. Ze zuchtte even en plofte op het bed. Ze keek naar de ring en wachtte op Genghis...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyma sep 21, 2009 7:04 pm

Genghis had een logeerkamertje, onderdoordringbaar, geen ramen enkel een deur.
Hij greep naar zijn zwaard en deed voor de rest enkel en alleen een mantel aan.
Hij was getrouwd, tijd voor zijn huwelijksnacht.
Toen Celine binnen was forseerde hij de deur door de zwaard diep in het hout te boren en daardoor zijn deur te klemmen.
Hij deed zijn mantel af en ging naar Celine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyma sep 21, 2009 7:06 pm

Céline zag het en slikte even. Haar nachtmerrie...zou die...uitkomen? Ze bleef zitten op het bed en keek naar de geforseerde deur. Hier kon ze nooit uitkomen als hij wat zou doen. Ze wist al zelfs wat hij ging doen...!


(Kmag zwanger XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyma sep 21, 2009 7:07 pm

Genghis deed een twintigtal minuten zijn ding.
Daarna stond hij op en deed zijn mantel weer aan en deed een olielampje aan.
Daarna keek hij naar zijn vrouw die nu bevrucht was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyma sep 21, 2009 7:09 pm

Céline bleef liggen en zcuhtte. Ze ging rechtzitten en keek zwijgend voor haar uit. Ze wist het...Ze keek kort en stil naar de deur en dan naar Genghis. 9 maanden...wachten dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Bakura

Bakura


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Groep: Shut up, i don't need a leader
Partner: -

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyma sep 21, 2009 7:09 pm

Bakura keek naar Céline en volgde haar met zijn ogen. Waarom luisterde ze naar hem? Dat was een vraag die in zijn hoofd bleef hangen. Dit was echt niet te geloven vond hij. Had die man niet genoeg aan een vrouw. Naja blijkbaar niet. Hij volgde hun voorzichtig en zag dat de man een kamer in liep. Dat moest de logeer kamer zijn. Bakura keek om een hoekje maar zag niemand. Hij veranderde vervolgens in zijn mensen vorm. Hij liep naar de deur toe en ging met zijn hand er over heen. Hij kon het niet openen. Dat was ook wel te verwachten. Hij kon teleporteren, maar hoe kon hij dat doen als hij niet wist waar hij uit kwam. Hij wist immers niet hoe de kamer eruit zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyma sep 21, 2009 7:14 pm

Genghis ging door een zijdeur weg, drie vrouwen was zijn maximum.
Twee echte vrouwen en een huisvrouw, dat was hetgeen wat iedere man van zijn status had.
Vervolgens kleedde hij zich weer in normale kleren, zijn zwaard al van de deur weggehaalt.
Terug in uitrusting ging hij naar buiten. Hij keek naar zijn vrouw Mathilda en gaf haar een zoen.
Daarna klom hij zijn paard weer op en gaf het de sporen...

(Moet weg, studeren...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyma sep 21, 2009 7:16 pm

Céline bleef zitten en kleedde haar meteen aan. Ze voelde haar nu echt slecht. Ze zuchtte en legde haar neer op het bed. Ze staarde naar het plafond en kon die ring wel weggooien. Wie wilde er nou met zo iemand trouwen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Bakura

Bakura


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Groep: Shut up, i don't need a leader
Partner: -

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyma sep 21, 2009 7:19 pm

Bakura hoorde iets bij de deur en ging snel achter een hoekje staan. Hij hoorde vervolgens buiten wat en paarden hoeven volgde. Zou dat de man zijn? Hij hoopte van wel. Maar dan was er kans dat hij Céline ook mee had genomen. Bakura walgde even bij het idee wat er allemaal achter die deur gebeurd kon zijn. Hij liep richting de deur en opende die. Hij keek om de hoek en zag Céline op het bed liggen. Hij liep de kamer nu in en er was gelukkig geen teken van de man. Het was dus de man geweest die weg was gereden op zijn paard. ''hej..'' zei hij zacht en glimlachtte vaagjes naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Emptyma sep 21, 2009 7:22 pm

Céline keek op en zag Bakura. "Bakura" zei ze stil en best blij hem te zien. Ze had tranen in haar ogen staan en bleef liggen. Haar handen lagen op haar buik en ze keek kort even naar het plafond en weer stil naar hem...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Gesponsorde inhoud





Nestje bouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nestje bouwen   Nestje bouwen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nestje bouwen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pictures of the Samurai :: Donkere Gebied :: Donkere Woud-
Ga naar: