Pictures of the Samurai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huwelijk

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Huwelijk   Huwelijk Emptyzo sep 20, 2009 12:24 pm

Het huwelijk moest vandaag nog gebeuren van Genghis.
Hij opperde zichzelf naar het kasteel waar hij eerst de waar verkocht had voor veel geld.
Daarna ging hij met dat geld een huwelijk organiseren in de tempel.
Een priester stond er al en zijn kompanen stonden rond het altaar.
Hij, Genghis stond in net uniform met een keurig geknipt baardje.
Celine werd naast hem gedreven en het moment van:,, Neemt u, Celine, Genghis Khan, tot uw wettige echtgenoot?" was aangebroken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huwelijk   Huwelijk Emptyzo sep 20, 2009 12:25 pm

Céline had een prachtig kleed. Ook al wilde ze dit helemaal niet. Ze slikte en wilde nee zeggen maar zag de dreigende blikken en zuchtte. "Ja" zei ze zacht. Ze wendde al snel haar blik af. Ze wilde dit niet maar ze wilde niet dood...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huwelijk   Huwelijk Emptyzo sep 20, 2009 12:29 pm

,, Dan verklaar ik u tot man en vrouw, tot de dood jullie scheiden." sprak de priester uit.
Toen schoof Genghis een gouden ring met een prachtige diamant over haar ringvinger en keek haar aan.
Hij ging op zijn knieën zitten en sprak:,, Liefste, als ben ik dan een slechterik, ik ben niet harteloos, ik opper mij tot jouw bescherming en ik geef je mijn hart."
De woorden waren mooier dan dat hij ooit had gezegt.
De kompanen hieven een kort moment hun wenkbrauwen omhoog om ze vervolgens weer snel te laten dalen.
Priester sprak weer:,, Dan mag u nu de bruid kussen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Black Star

Black Star


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep:
Partner: Protecting Celine is the same thing as protecting my life

Huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huwelijk   Huwelijk Emptyzo sep 20, 2009 12:31 pm

Black star keek toe vanuit het raampje. Hij wist niet wat er gebeurde maar hij moest wat geld hebben om te stelen. Hij keek toe wat er gebeurde. Hey dat meisje leek wel erg veel op dat meisje dat hem een sukkel noemde. Hij keek even naar beneden. Het was wel erg hoog. Hij sprong richting het gordijn en gleed naar beneden. Hij hoopte dat hij niet gezien was. Hij liep op zijn tenen naar het dure servies en pakte een goud bord vast. Er viel toen een gouden vork op de grond met wat gekleter. Hij bevroor gelijk en keek droog naar de man en het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huwelijk   Huwelijk Emptyzo sep 20, 2009 12:34 pm

,, Kéllé Aquarnata, Sà!" bulderde hij boos (Genghis)
(Vertaling: Indrings grijp hem, val aan!)
Hij hief zijn enorme boog uit de tas en keek de indringer aan.
Hij mikte en liet de pees zegenvieren met een pijl die recht op zijn tegenstander afvloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black Star

Black Star


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep:
Partner: Protecting Celine is the same thing as protecting my life

Huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huwelijk   Huwelijk Emptyzo sep 20, 2009 12:38 pm

Black Star keek op toen hij het hoorde. "En nu in het nederlands..." zei hij droog. Ineens vloog er een pijl op hem af. Hij stapte opzij en de pijl vloog langs hem voorbij. Hij was een moeilijk doel om te raken aangezien hij zo snel was. Hij stak zijn tong uit en rende naar de deur. Ineens stonden er wachters voor hem. "Woops." zei hij zacht. Hij legde breed glimlachend het bord voor hun neer. En rende naar een tafel. Hij pakte zijn zeis en sprong via de tafel naar de kroonluchter. Hij begon te zwaaien richting het raam. Hij gooide een zeis en deze kwam om het kozijn. "Yes" zei hij. Hij klom snel omhoog en stond op het kozijn. Hij verloor bijna zijn evenwicht maar vond deze toch terug. Hij stak zijn tong uit en draaide om. Hij keek naar buiten en zag dat daar ook wachters stonden. "Damn..." zei hij. "In toneelstukken gaat het altijd zo makkelijk..." zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huwelijk   Huwelijk Emptyzo sep 20, 2009 12:42 pm

Nu de indringer gevangen stond tussen de wachters en zijn kompanen was dit een unieke kans om een drievoud pijlen af te vuren.
Genghis graaide naar drie pijlen uit de koker en vuurde die richting de indringer.
Daarna greep hij zijn echtgenote vast en rende naar de koetsier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bakura

Bakura


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Groep: Shut up, i don't need a leader
Partner: -

Huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huwelijk   Huwelijk Emptyzo sep 20, 2009 1:27 pm

Ineens vloog er een valk richting de pijlen die Genghis had afgevuurd en de valk veranderde in een jongen met lang puntig wit haar. Bakura sloeg de pijlen weg met zijn brede en grote zwaard en landde rustig op de grond. Hij stopte zijn zwaard vervolgens weg op zijn rug en rende achter Ghengis aan die Céline mee nam. Onder het rennen veranderde hij ineens in een groot gespierd paard die in een stevige galop achter Ghengis aan ging. Aan de paarse ogen kon je zien dat het Bakura was en misschien zou Céline hem ook wel herkennen. Bakura verdween ineens in het niets. En voor dat Ghengis bij de koetsier aan zou komen verscheen Bakura ineens voor hem in zijn paarden vorm en steigerde hoog. ''waar denk jij heen te gaan?'' vroeg een jongens stem. De mond van het paard bewoog niet maar het was Bakura wel geweest die het had gezegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genghis

Genghis


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 30 jaar
Groep:
Partner: zelfde

Huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huwelijk   Huwelijk Emptyzo sep 20, 2009 6:43 pm

,, Ik ben rechtmatig getrouwd en eis met mijn echtgenote te vertrekken." sprak hij vriendelijk tegen zijn belager.
Hij duwde zijn bruid bij manier van spreken de koets in en ging toen zelf de koets in.
Met zijn enorme onverwoestbare sabel blokkeerde hij de enige deur van de glasloze koets.
Hij klopte op het ijzeren omhulsel en sprak:,, Laten we doen wat Mogolen doen!" Het racepaard werd de sporen gegeven.
Zijn kompanen volgden met een gewonden op een extra paard achter hen aan.


Laatst aangepast door Genghis op zo sep 20, 2009 6:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens? x3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Groep: Ik leid mezelf
Partner: Ik werd gedwongen met hem te trouwen en stiekem ben ik verliefd op BS

Huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huwelijk   Huwelijk Emptyzo sep 20, 2009 6:46 pm

Céline schrok van alles en herkende die paarse ogen meteen. Het was Bakura! Ze zweeg wel want had geen zin in dreigende blikken. Ze keek kort naar de ring om haar vinger en zuchtte. Ze keek weer naar het sprekende paard...Ze keek Bakura na en keek zuchtend naar de grond van de koets.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://picturesofthesamurai.twilight-mania.com
Bakura

Bakura


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 19-09-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Groep: Shut up, i don't need a leader
Partner: -

Huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huwelijk   Huwelijk Emptyzo sep 20, 2009 6:49 pm

Bakura keek naar de man en snoof. Bakura vertrouwde de man niet, hij wist niet dat Céline met hem getrouwd was en hij besloot de koets te volgen. Hij veranderde in een zee arend en vloog hoog in de lucht achter de koets aan. Hij had Céline als een gewone vriendin beschouwd en hij had het idee dat deze man niet diegene was waar Céline nu bij zou willen zijn. Hij keek naar beneden en hield de koets goed in de gaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black Star

Black Star


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 19-09-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep:
Partner: Protecting Celine is the same thing as protecting my life

Huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huwelijk   Huwelijk Emptyma sep 21, 2009 8:49 pm

Black star had zich onder de koets weten te platsen en hield zich vast. Toen de koets begon te rijden klom hij langzaam naar de zijkant. Hij had gezien dat ze het niet wilde en aangezien hij niet zo goede slechterik was besloot hij maar goed te worden. Hij keek naar de deur en keek even door het raampje. Hij gaf een duim naar Celine en klom boven op de koets. Hij keek naar de ruiter. Hij wierp de zeis om de nek van de koetsier en trok er aan. Deze viel dood op de grond. Hijzelf ging zitten op de plek van de koetsier. Hij trok aan de teugels en de paarden remde af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spaceport.actie-forum.com
Gesponsorde inhoud





Huwelijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huwelijk   Huwelijk Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huwelijk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pictures of the Samurai :: Donkere Gebied :: Kasteel-
Ga naar: